Asi se vám už někdy stalo, že jste na App Storu omylem koupili aplikaci, kterou jste vlastně vůbec nechtěli. Spousta uživatelů se pak prostě smíří s tím, že utracené peníze opětuje a dál situaci neřeší. Apple však ve svém obchodu s aplikacemi nabízí možnost vrácení peněz, která přesně pro tyto případy slouží. V tomto článku bych se chtěl podívat na to, jak o refundaci zažádat a jaké podmínky musí být splněny.
První krok, který musíte udělat, je jít na stránku https://reportaproblem.apple.com a zadat svůj e-mail, který používáte pro Apple ID a heslo. Následně uvidíte všechny svoje nákupy spojené s vaším účtem. Klikněte na tlačítko “Chci požádat o vrácení peněz” a poté se vám objeví další okno, kde udáte důvod k vrácení. Teď už stačí jen vybrat daný nákup a odeslat žádost.
Jsou ale nějaké podmínky? Ano jsou, tou nejdůležitější je asi lhůta 14 dní od zakoupení. Po uplynutí této doby už totiž na refundaci nemáte nárok.
Další podmínka se týká nákupů v aplikacích. Tyto nákupy ve velké většině vrátit jdou, u vybraných her je tomu ale jinak. Vývojářům jde samozřejmě o to, abyste si nenakoupili za reálné peníze měnu do hry, tu neutratili a následně nezažádali o vrácení peněz. Proto se možnosti refundace vzdáváte při samotném nákupu, kdy se vám zobrazí okno s hláškou, že nákup už nepůjde v následujících 14 dnech vrátit.
source of preview image: https://9to5mac.com/wp-content/uploads/sites/6/2020/01/App-Store.jpg?quality=82&strip=all
Spolumajitel – CEO
e-mail: tkoci@appleblog.cz
Mé jméno je Tomáš Kočí a jsem spoluzakladatel magazínu Appleblog.cz. O Apple produkty se zajímám již několik let a velmi rád se s vámi o mé poznatky, postřehy a zkušenosti (nejenom) o této značce prostřednictvím článků podělím. Mimo psaní článků hraju na trubku, na bicí a fotbal.